Awesombre!

Igår var en härlig dag :D

Först slappade jag lite här hemma och tittade på film i sängen. Sedan kom theresa över och vi tog en promenad på runt 1 timme. Skönt attfå röra på sig lite.

Sedan åkte vi och shoppade lite... Skulle inte köpa något, men när man hittar en vinterkappa för 24 dollar istället för 89.94 så känns dets om en bra deal. Detta är en av många saker jag komma sakna när jag kommer hem till Sverige. Alla bra dealar!!! Hur som helst. Fick leta en del för att tillslut hitta en jacka i rätt storlek :D

Vi tog även en liten snabb fika på Starbucks. Om man köpte en utav högtids-dryckerna så fick man den andra på köpet. Så jag provade en pepparmint mocha. Riktigt god! Säkert super onyttig oxå, men en är ju ok.

Efter det åkte vi hem till mig och började laga mat. Meningen var att jag skulle ha ett litet födelsedagsfest/middag, men jag var tvungen att jobba så jag ställde in det. Men Gabbie och Theresa kom över iaf :D Så det blev lasagne och sedan en suuuupergod tårta till efterrätt! mums! Fick även lite fler helt underbara födelsedagspresenter utav dem!

Theresa och jag tittade på andra filmen av Harry Potter efter det att Gabbie åkte hem och jag nattat Alexander. Bara älskar de filmerna måste jag säga! hade inten haft ngt emot att få vara med och spela in dem :P

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning innan jag ska möta upp tjejerna :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0