Brrr

Nu är det lite kallare här. Igår var första dagen då jag var tvungen att skrapa rutan på bilen. Hade faktiskt inget emot det :P
Blev dock varmare ju längre in på dagen vi kom.

Annars var dagen bara bra. Mötte upp Gabbie och Theresa för en kaffe på Starbucks, satt där och snackade och planerade lite. Sedan åkte jag och theresa hem till mig och åt lite lunch innan vi drog ut och shoppade lite. Eller Theresa shoppade, jag tittade mest och önskade att jag hade mer pengar, så jag oxå kunde shoppa :P

Hämtade upp Alexander och en av hans kompisar på skolan, och sedan hade de play-date här till runt halv 6 tiden. efter det gjorde jag och Alexander lite middag till oss. Tittade på första Harry Potter filmen. Theresa kom även och joinade oss.

Fick även ett ryck med att baka lite. Så slängde ihop några cupkakes cookie-monster och började med tårtan som vi ska äta idag. Mmm MUMS!

Idag blir det nog en slapp dag. Ska möta upp Theresa och gabbie i eftermiddag, innan dess ska jag slappa lite och se om jag kan vara duktig med att börja med min läxa...

Men föst lite film :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0