Höst? Vinter? Vår?

Känns inte riktigt som att jag vet vilken årstid det är nu... Tycker att det borde vara vinter, med tanke på att vi är inne i mitten av november. Men det ser ut som höst med alla färgglada träd och buskar. Men i luften så känns det som vår med all dess värme... Hmm förvirrande...

Idag och igår så har vi haft runt 25grader, i november! Imorgon ska det blir 10 grader. Så ska det vara kyligt i ngr dagar innan vi är tillbaka över 20 igen...

Hoppas att det blir kallare i december, så man kan få lite julkänsla. Insåg att jag inte hade någon större julkänsla förra året pga vädret... spelar ingen roll hur mkt julpynt det plockar upp. Vill ha lite mer kyliga dagar och helst SNÖ!
Jag, Theresa och Gabbie ska iaf försöka så mkt vi kan med att få lite julstämning! det ska jul bakas och julpysslat, massa julfika och så vidare :D

Fick för övrigt en liten present idag av Gabbie och Theresa, ett jättefint förkläde som var rosa och hade massa cupcakes som tryck! Så nu ska det bakas massor här så jag får använda det! :D Älskar mina tjejer jag har här! De är så underbara! Och de ställer alltid upp för en! No matter what! <3

Nu ska jag ta och göra klart min läxa inför imorgon och sedan, gammal som jag är :P så blir det sängen sen! Looove to sleep :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0