Morsning korsning

Hallå i stugan!

sitter på mitt rum och häckar just nu istället för att sitta på Starbucks med en varm kaffe i handen och en trevlif Theresa som sällskap :p
Alexander mådde inge bra i skolan så jag åkte och hämtade upp honom, så nu sitter han nere hos Rob och Teresa och tittar på film. Ska väl själv försöka ta tag i lite saker här hemma som ska fixas.
Ikväll blir det nog slappo-kväll hemma hos Theresa. Skönt att vi ska vara hos henne för omväxlingens skull. Käner att jag måste ut ur huset lite :P

Igår få fyllde Robs mamma 80år, så vi var 12 pers som firade henne. Först lite champange och tilltugg här hemma innan vi begav oss till restaurangen. Riktigt gott var det och hyfsat trevligt :D

Fick även resultatet på mitt senaste prov, A! Tjoho! Skönt att det går bra ibland :P Lite trött på mina B+...

Annar så rullar allt på, mitt knä är inte riktigt helt 100 än, men min tränare berätta att jag kan tejpa det när jag ska ut och springa, så det inte gör ont. En till bra nyhet hon kom med var att när mina sessions med henne är slut (vilket de är alldelse för snart) så tyckte hon att vi ska börja träna tillsammans. Så det blir som att ha en PT fast utan att betala! Like it a lot!!!!
Var även hos herr benknäckare idag. Köpte 3 nya sessions med honom. Så hoppas att jag får ordning på allt nu. Smärtan i vaderna och smalbenen har försvunnit, men istället så har jag börjat få ont på andra ställen istället, bland annat höfter och knän. Börjar kanske bli gammal?

Måste även ta och åka och köpa lite galjar, min garderob börjar bli lite full, vilket jag inte riktigt förstår, tycker inte att jag handlat så mkt, men tydligen så har jag det...

Ne få arslet ur vagnen och börja fixa med alla saker nu kanske?

Kommentarer
Postat av: Maria

Snart är du ännu mer gammal!!;-)

2011-11-05 @ 21:21:17
URL: http://honungens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0