Värmebölja!

Ja, man skulle ju nästan kunna tro att det var en idag.
Runt 25 grader har vi haft idag. När jag var ute och gick med hundarna i t-shirt så svettades jag. Sjukt! Vi är ju i slutet av november. Ska det inte vara kallt och snö nu?

Försöker ingnorera vädret just nu, även fats det är trevligt med sol... Spelar julmusik för fullt, tänder doftljus som doftar jul, planerar julklappsköp och annat skoj. Allt för att komma i någolunda stämmning. Funderar på att när jag plockat bort Thanksgiving-sakerna på fredag så ska jag nog smälla upp alla julsaker. Se vad min lilla familj säger om det när de kommer hem :P

Annars så har dagen rullat på riktigt fint. Var på gymmet en stund på morgonen. Mitt knä är fortfarande inte 100, vilket är sjukt irriterande! Ska prova på ett spinningpass imorgon bitti och hoppas att knät håller.
Gjort lite olika ärenden idag oxå, samt hållt mig borta från shopping. Måste bli bättre på att hålla i pengarna. Men ibland har man noll i självkontroll.

Fått super mysiga och gulliga bilder på min lilla bebis hemma i Sverige oxå! Saknar honom sjuuuuukt mkt! Men snart kommer han och hans mamma (syrran) och mina päron hit! Längtar som en tok! Planerar för fullt vad vi ska hitta på. Så de kommer inte ha någon slapp-semester direkt när de är här :P Hihi

Ne, om man antingen ska göra klart det sista av läxan nu, eller om man ska göra det imorgon och skalla kudden nu istället...? Svårt val, återstår att se vilket beslut jag tar, men först ska gaddarna borstas!

Natti natti! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0