10 miles senare

Fredag igen då, vart tar dagarna vägen? De går så sjukt fort!

Började dagen med att springa 10miles, hade tänkt att springa lite längre, men eftersom jag inte är helt ok i foten så tyckte jag det känndes onödigt att pressa för mkt. Sen kan jag ju gå till gymmet och köra dubbelpass imorgon :D Känndes dessutom LÄTT att springa 10miles, var inte speciellt trött efteråt :)

Ska strax hoppa in i duschen och sedan iväg till en skobutik och se om de har mina skor som jag vill ha. Är i stort behov av nya löpardojor, inge kul att springa runt med silvertejpade skor längre :(

Annars vet jag inte vad som händer resten av dagen, det får bli att vänta och se.

Igår kväll var jag och Theresa och Gabbie och såg damernas fotbollsmatch mot Duke, ett annat stort universitet här, så det var ett litet derby kan man säga. Vi vann iaf! Men det var precis. De gjorde mål när det var 3 minuter kvar av andra halvlek...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0