Frulle och konsert!

Igår var en mkt lyckad dag!

Först körde jag ett awesome pass själv på gymmet :D Börjar ju bli bortskämd med att ha en tränare som planerar och säger vad man ska göra :P

Efter det så stack jag hem och duschade. Brukar ju i vanliga fall möta upp tjejerna för en promenad, men igår så regnade det, så vi skippade promenaden och gick direkt på frukosten istället.
Denna gång var det Gabbie som stod för den. Så när jag kom hem till henne så fick jag skarpa order om att INTE titta in i köket, hon hade en överraskning till oss. Sedan dök även Theresa upp.
Frukosten var helt gudomlig! Det var yogurt, gröt, mackor, ost och gurka, färska jorgubbar, kiwi och mango, nöt/frukt-blandning, kaffe och juice. Gabbie överträffade sig själv med hästlängder! Men nu har vi satt en hög standard på våra onsdagsfrukostar :D

Efter att frukosten var avklarad begav vi oss ner till Gabbies lilla våning. Satt där och planerade in några helger framöver. Kommer bli toppen!

Efter det begav jag mig med Theresa till Southpoint. Jag skulle prova en topp inne på Abercrombie som jag ville ha, så det blir nog att klicka hem den :D Hittade även ÄNTLIGEN mina mjukisbyxor som jag letat efter! Så nu har jag ett par mörkblå Carolina-mjukisar! De hade dock inte fickor, men jag funderar på att sy dit egna.
På kvällen så var det även konsert! Förbandet, som jag inte ens minns vad de heter, var väl inte direkt de bästa... Men Arctic Monkeys var faktiskt riktigt bra! Visste inte riktigt vad jag hade att vänta mig, men de var helt klart värda pengarna!

Ne dags att byta om och dra sig mot gymmet kanske.


Supergoda frukosten hos Gabbie!


Arctic Monkeys!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sån frukost vill jag också ha :-)

2011-10-18 @ 19:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0