God morgon!

Så var det dags att gå upp tidigt denna lördagsmorgon oxå. Har tänkt att vara med på både ett bodypump-pass och ett spinning-pass på gymmet nu på morgonen. Känner att jag behöver rörpå mig lite.

Gårdagen var mkt trevlig. Började med ett pass med min PT, sedan åka och hämta upp Alexander. Han hade varit hos läkaren på morgonen med sin mamma och vi tyckte inte att det var ngn idé att han åkte till skolan efter det.
Så vi tog hundarna till spat, åkte och handlade lite, hem och dekorera varsin pumpa, mötte upp Theresa och Holden för lite bowling. Alexander vann och jag kom näst sist - jag slog en 6-åring med typ 15poäng :P

Sedan åkte vi och handlade lite igen, hade glömt lite saker till middagen. Sen hem och fixa middagen. Alexander gjorde det mesta. Jag stod bara för tillagningen vid spisen. Blev kex och ost, hummus, jordgubbar, vindruvor, päron, färskost och hemma-rostade pumpakärnor till förrätt. Pasta med räkor och annat gott till huvudrätt och tårta till efterrätt. Gott!
Hela familjen satte sig sedan (med efterrätte) i soffan och tittade på Alexanders nya film han fick på sin födelsedag Spookey Pupps. Helt ok.

Ne göra sig klar nu och dra till gymmet kanske...


Min lilla pumpa


Alexanders pumpa


Kommentarer
Postat av: Maria

Du är så jäkla duktig!fan!önskar jag hade samma diciplin så jag kunde få en plattjävla mage!! Puss

2011-10-09 @ 21:25:14
URL: http://honungens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilka fina pumpor ni gjort, duktiga ni är!

2011-10-12 @ 10:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0