I'm AWESOME!

Idag fyllde Alexander hela 9år!

Jag och Teresa hade bakat en tårta igår kväll som vi skulle väcka honom på sängen med. Jag gick upp i tid för att vara klar när de kom och sa att vi skulle väcka honom. Men de kom aldrig. Tillslut gick jag ner till dem, och väckte dem, deras alarm hade inte ringt... Men det blev lite tårta och presenter innan det var dags att åka till skolan.

En sak lärde jag mig idag. Att äta tårta till frukost och sedan gå på ett en timmas spinningpass är ingen bra kombination :P

Efter att jag hämtat upp Alexander från skolan så åkte vi till Starbucks och hade en fika och gjorde läxor. Alexander var så söt när han satt där och gjorde sina läxor mitt bland alla college studenter :P

På kvällen så åkte hela familjen till The Melting Pot, en foundue restaurang. Sååå gott! Så det blev både ostfoundue, sallad, kyckling/biff/räk- foundue och sedan såklart två olika sorters chokladfoundue :D Mums!

Men det bästa på hela dagen är nog efter att Alexander öppnat alla sina presenter och säger att min present var den absolut bästa! Han fick då både nya slalompjäxor, presentkort och pengar, massa lego och andra leksaker. Men mitt lilla kupong-häfte var tydligen det bästa! :D
hade gjort ett kuponghäfte till honom med saker som bland annat, välj din egen frukost, åka porsche till skolan, 20min tv-spel, slippa bädda sängen osv.

Så dagen har varit riktigt bra idag! Plus att jag fick beröm på min lektion oxå :D Alltid roligt :P



Fina och goda födelsedagstårtan!


Alexanders kuponger


Färdiga kupong-häftet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0