Ja just det

Kom precis på att det var ngr dagar sedan jag bloggade :P

Mår iaf mkt bättre nu och har fått tillbaka min motivation. Tror det kan vara min 16miles löpning som drog ner krafterna lite... Men hur som helst, nu är jag tillbaka i mitt gamla hederliga träningstempo :D Me like!

Idag gick kag upp innan kl.sex för att ta hundarna på en promenad, sedan iväg till gymmet efter att jag lämnat av Alexander (som för övrigt är hur gullig och underbar som helst just nu!) För att sedan möta upp Theresa och Gabbie för våran onsdagspromenad. Riktigt trevlig att Gabbie äntligen kunde joina oss :P Efter det så dividerades det om vem som hade mat hemma till frukost, så det blev att åka hem till mig ;)

Trevlig frukost som vanligt och massa snack och härligheter. Älskar våra onsdagsmornar, bra idé där av mig.

Nu på kvällen så har vi förberätt lite inför morgondagen. Alexander fyller nämligen hela 9 år! Så vi slog in presenter och jag stekte även lite pannkakor som han ska få ha till lunch imorgon. Blir nog uppskattat. Skulle även försöka mig på att fixa hans present nu ikväll, men mitt word-program ville inte riktigt det... Så det blir att låna Teresas data imorgon och hoppas på bättre lycka där. Så går det när man ALLTID är ute i sista minuten :(

Med skolan så går det bara bra än så länge. Har precis skrivit klart mina 4 läxor som ska lämnas in imorgon. Hoppas hon gillar dem :P

Ne, nu ska jag ta och hoppa i sängen. Börjar bli lite små trött.

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0