Nya skor!

Igår kom mina nya skor!!! Stod ett fint litet paket utanför dörren när jag kom hem som väntade på mig :D
Beställde nya löparskor i slutet av förra veckan. Är som sagt i behov av nya då jag måste silvertejpa mina gamla :P

Men nu har jag ett par nya fina ROSA skor! Ok, inte så mkt rosa på dem, men lite :D

Ska prova att springa med dem på onsdag, se om jag springer någe fortare? Har iaf bestämt mig att jag bara ska ha de skorna när jag springer, så att jag förhoppningsvis inte sliter ut dem lika fort som mina gamla. Inge skoj att lägga ut över 100 dollar på nya skor, var tredje månad :(

Hur som helst, kommer nog bli super!

Annars har dagen rullat på som vanligt, gym, skola, gym, handla, hämta Alexander, middag....

Imorgon är det onsdag! Och dags för våran lilla promenad och frukost dejt! Hoppas nu att det inte regnar imorgon (igen, gjorde det förra veckan) så vi kan få in våran promenad oxå. Sedan ska det bli skoj att se vad för frukost Theresa hittar på till oss. Om hun kan bräcka Gabbies från förra veckan.


Mina fina nya skor :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0