Redan fredag?

Oj, vad dagarna går fort nu. Redan fredag och jag insåg precis att jag inte har bloggat ngt på hela veckan :P

Veckan har gått upp och ner. Hade en total bläää-dag i tisdags då jag verkligen inte ville kliva upp ur sängen. Ville bara ligga kvar och dra täcket över huvudet och försvinna... Gick inge bra :( Drog mig iväg till skolan och gymmet iaf under dagen. Noll motivation what so ever, men var riktigt glad när dagen var slut och jag fick återvända till sängen. Vaknade upp och kände mig mkt bättre på onsdagen.

Hade dock ett litet jobbigt samtal med mitt försäkringsbolag i veckan. De ville att jag skulle betala för mina besök hos kiropraktorn, helt plötsligt så är jag inte försäkrad för det och måste ha en remis från läkaren ifall det ska gälla. Suck och stön! 300dollar ville de ha av mig. Med efter mkt förvirringar och diskutioner så inser min värdmamma att jag inte behöver betala ngt! Tjoho! Men fy fan för det amerikanska hälso-systemet! Betalar glädjeligen lite mer i skatt för att slippa allt jävla strul som de har här! Fick bland annat som svar när jag frågade om jag var tvungen att betala de där 300 dollarna "well that's up to you, if you want to do it or not" VAD FAN ÄR DET FÖR SVAR? Men men det löste sig som sagt var :D

Promenaden med tjejerna i onsdags var trevlig som vanligt, och vi hade solen med oss! Underbart! Sedan blev det frukost här hemma hos mig. Slog på stort! Det var gröt, yogurt, mackor, kalkon, rostbiff, ost, groddar, 3 olika sorters philiadelphiaost, smör, torkade frukter, rostade nötter, färska jordgubbar, kiwi, mango, gurka, tomat, paprika, keso, juice, kaffe och kokta ägg. Tror jag fick med allt... Gott var det iaf!

Ska strax iväg till gymmet nu för att träna med min PT. Sedan ska jag åka till Alexanders skolan och se när de har sin Halloween-parad. Alexander är utklädd till en senaps-flaska, riktigt gul och söt var han imorse när jag lämnade av honoom på skolan :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0