Road trip!

Dags att hoppa upp ur sängen tidigt idag! Theresa, Gabbie och jag ska nämligen dra till beachen idag! Beachen, i oktober! Helt sjukt! Men det ska bli runt 27 grader och sol idag så det kommer nog bli najs :D Får se om det går att bada ngt :)

Igår var vi tre på State fair här i NC. Det är som en stor marknad, men de säljer mest massa friterad mat och annat onyttigt, lite fried-butter kanske?? Massa karuseller och sedan djurutställningar och auktioner. Vi tittade lite på när de skulle bedömma kossor. Ena kossan lyckades dessutom rymma, så vi fick se lite underhållning när 6 stora karlar försökte fånga in den :P De fick den tillslut.

Sedan blev det slapp hemma hos mig på kvälle. Teresa och Rob skulle ut på middag. Så vi beställde hem pizza och slappade framför tv:n.

Ne nu ska jag gå ner och se om vårt kaffe e klart, sedan drar vi oss ut på vägen ner mot Wilmington :D


En av mina favvisar :P



Ko-bedömmning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0