Slapp, slappare, slappast!

Seeeg, så skulle man kunna sammanfatta mig just nu :P

Redan tisdag och imorgon är det onsdag och dags för konsert! Ska bli skoj att hitta på ngn annat. Ska se Artic Monkey (?) med Theresa och Gabbie. Vet inte så mkt om bandet, men det visar sig om de är bra eller inte ;)

Idag har jag tränat som vanligt. Först ett spinningpass på morgonen och sedan lite träning med min PT på eftermiddagen, najs!
Var även och tittade på nya löpardojor idag oxå. De som jag har just nu är inte så hela... Har lagat dem med silvertejp... Men de nya kostar mellan 110-120 dollar för ett par nya, och det är mkt pengar för mig för tillfället. Men jag måste ju ha ett par nya så det blir väl att bita i det sura äpplet :(

Helgen spenderades för övrigt med Gabbie och Theresa, jobbade på lördagkvällen och på söndagen så slappade jag med tjejerna innan jag åkte hem och forsatte att slappa. Lat helg kan man säga.

Ledig från skolan denna vecka, men har ett antal uppgifter som ska vara klara till nästa vecka, borde ta tag med dem snart, men har ingen direkt ork för det.

Ne nu ska jag ta och göra det jag för tillfället är bäst på - slappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0