Tjolahopp gummipropp!

Hm, vart ska man börja... Vill helst av allt bra lägga mig i sängen och sova, så  trött är jag! Fick inte se Grey's ikväll heller :( Var tvungen att åka och hämta upp Maggie från hennes acting-class... Men men får kolla på det imorgon istället.

Annars så är allt som vanligt. Var i skolan idag och 2ggr på gymmet. Efter att jag hämde upp Alexadner och gjorde klart alla sina läxor, så halloween dekorerade vi lite här hemma. Gjorde även ett halloween haunted house. Mkt stiligt. Sedan blev det även till att laga middag, fyllda kycklingbröstfileér serverat med couscous/grönsaksblandning mums!

Hämtade även upp våra tröjor och nummerlappar till lördagens race. Så nu är vi laddade och klara, eller...?

Gårkvällen med Theresa var riktigt trevlig. Hade lite problem med att få igång dvd-spelaren. Fick bild, men inget ljud. Så vi gick upp på mitt rum istället och bar in tv;n från gästrummet och kollade på filmen inne hos mig istället. Hade liten frukttallrik och thé till det. Mysigt :D Skönt med lite omväxling mitt i vardagen.'

Ne, nu ger jag upp. Sängen är alldeles för lockande. Så god natt på er! Så hörs vi kanske imorgon!


Vårat fina haunted house :D


Kommentarer
Postat av: Ewan

Har du gjort det själv?? Naturligtvis har du det min duktiga tjej = )

2011-10-26 @ 18:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0