Underbara helg!

Har haft en riktigt trevlig och rolig helg!

I lördags så var jag och tjejerna och sprang ett 5kilometers lopp till förmån för bröstcanser. Hade bara tänkt att springa för skojs skull och inte satsa på ngn tid, eftersom min fot inte är 100 än, men fick en hyffsad tid iaf, tror det var 28minuter. Helt ok! Efter det så njöt vi av alla gratis saker man fick efteråt. Vi fick bland annat två biljetter var till att se Askungen på balletten här i Raleigh. Ska bli riktigt roligt. Sedan vann även Gabbie 4 biljetter till Nötknäpparen, så det blir ännu ett besök på baletten. Kul!

Efter det så åkte jag hem och pluggade lite, hjälpte till att fixa lite här hemma tills Rob och Teresa skulle få middagsgäster. Strax innan 5 lämnade jag och Alexander huset och mötte upp Theresa på Cheesecake Factory för middag. Mkt trevligt, sedan var det bio för mig och Alexander. När den var slut så åkte vi hem, fixade iordning Alexander för sängen och nattade honom. Sedan mötte jag upp tjejerna för en konsert. Kommer inte ihåg vad banden hette, men de var ok. Sedan hem och sova.

Idag så åkte vi till Charlotte. Först stannade vi på ett stort shoppingcenter, jag gjorde av med alldeles för mkt pengar där, men det var saker som jag "behövde". Iaf nöjd med mina inköp. Sedan drog vi vidare till Ikea! Kastade oss direkt in i restaurangen för våran köttbulle-tallrik, såååå gott! Sedan strosade vi runt lite där innan vi slutade med att köpa upp halva deras lager på svensk mat och godis :P

Sedan hade vi allsång i 3 timmar, hela vägen tillbaka till Chapel Hill. Nu ska jag hänga upp mina ny införskaffade kläder senda ska jag störta i säng!

Natti!


Gabbie, jag och Theresa innan loppet :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0