Döööööööööööd

Typ så har jag känt mig idag, har inte haft någon som helst energi... Vart tog den vägen? Kan kanske att ha med vädret att göra. Varit riktigt grått idag, spöregnat med jämna mellanrumm, super fuktigt och kvavt, tornado-varningar, massa åska osv...

Hur som helst, kom iväg till skolan iaf och visade sig att jag hade glömt att göra en av läxorna, eller jag hade snarare missuppfattat den, men men sak samma. Inte mkt att göra åt. Ska se till att jag har gjort klart allt imorgon iaf till torsdagens lektion.

Även fått uppdatering av min käre syster idag :D Så nu har jag massa fina bilder på min lilla bebis :D Men ni får nöja er med två bilder till från beachen istället.


Jag och Gabbie mitt i vågen :P


Gabbie och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0