Inge gott slut

Så var denna dag över. Ser fram emot träningsvärken imorgon, eller inte...

Min träning med min PT idag blev inte riktigt som jag hade tänkte mig. Hon dök nämligen inte upp :( Hon håller på att byta anläggning och därmed nytt datakonto, så det spookade lite... Men jag tränade med en av de andra tränarna där istället. Han körde lite annolunda mot vad jag är van vid, mkt mera vikter och suuuuper tunga! Tror hela min kropp skakade när jag gick därifrån. Så vi får se hur mkt jag kan träna imorgon :P
Min PT ringde för övrigt upp mig nu på kvällen och bad så mkt om ursäkt för missförståndet, så jag får ett gratis träningspass med henne som kompensation :D

Avslutade inte min dag lika bra som jag började den... Åt en nyttig sallad till middag, men när vi kom hem så tyckte min värdmamma att vi skulle ah lite efterätt, oups...

Nu ska jag slappa och kolla lite film innan det är dags att sova och vila upp mina stackars muskler.

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0