Inte riktigt som jag tänkt mig

Var och mötte upp några andra au pairer idag på eftermiddagen. De shoppade gärnet och jag följde snällt med brevid och visade dem olika butiker, men shoppade inget själv :D Stolt över mig själv, kanske finns hopp för mig ändå?

Sen var de nga som skulle mötas upp på en klubb efteråt, visste inte om jag på humör för det eller om jag bara skulle åka hem och äta ngt enkelt och sedan bara titta på en film...
Bestämde mig iaf för att åka hem. Men väl hemma så höll mina värdföräldrar på att underhålla alla sina middags-gäster. Så jag tog mig en tallrik och plockade för mig lite av maten och satte mig vid bordet med dem och pratade på. Sedan blev det lite efterätt och vin på det, sedan när alla gäster åkte hem så plockade vi undan och drack mera vin. Sedan satte vi oss på altanen och pratade och mara njöt av det härliga vädret, innan vi beslutade oss för att hoppa i "the hot-tube" Mkt trevligt! Satt där och pratade om alla möjliga saker, drack vin och bara njöt! Lovley!

Så det blev en lite annorlunda kväll mot vad jag hade tänkt, med det vara bra positivt! Men nu ska jag iaf hoppa i säng och hoppas att syrran är inne på skype imorgon så jag får prata med henne och MIN lilla bebis :D <3

Puss å kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0