Jaha

Imorgon är det fredag! Woho!!! Har dock inga planer direkt för dagen, men det löser sig nog. Kan ju alltid ta och plugga lite. Fick rätt så mkt läxor och uppgifter tills nästa lektion, och jag var lite slarvig med att läsa klart kapitlet tills idag, så bakläxa för mig...

Annars har dagen varit bra. Inte gjort allt för mkt. Bakat en tårta med Alexander nu på kvällskvisten. Hans pappa fyller år på lördag så det är en av hans födelsedagspresenter. Aldrig bakat den sortens tårta förut, inte ens ätit den, så jag håller tummarna att den blir åtminstonde godkänd... Lägger nog upp en bild på den imorgon, om den blir fin ;)

Träffade en ny au pair igår oxå, från Sverige (jippi!!!) Hon var riktigt trevlig, träffades på Caribou coffee och satt och pratade där ett bra tag :D

Ne nu ska jag gå och vara osocial... Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0