Plugg, middagskväll och musik festival

Igår var en riktigt trevlig dag. Eller morgonen var väl inte så rolig, satt och pluggade och försökte förstå mig på min läxa :(
Men runt 1 tiden så kom Gabbie och hämtade upp mig och vi åkte till Southpoint, där mötte vi upp en annan tjej och åt lunch på Panera Bread, mums! Sedan strosade vi runt i lite affärer, köpte då inget, men hittade en super fin topp på Abercrombie, så om det är ngn som har 68 dollar för mkt på kontot och känner att ni vill vara snäll mot mig så mottages det med glädje :D

Sedan åkte jag och Gabbie hem till mig. Jag började laga lite mat, räkor med pasta och massa annat gott :D Sedan kom Theresa över oxå och vi åt middag och sedan äppelpaj med vaniljsås till efterrätt. Sedan blev det häng framför tv:n. Mkt trevlig kväll.

Imorse så forsatte jag med att plugga, gick lite bättre men blev inte klar förrens nu, eller jag är inte helt klar än. Får inte ihop med bokföring :( Men Theresa kom iaf på dagen och räddade mig från all bokföring och allt annat skit ett tag och vi åkte och plockade upp Gabbie för att knata runt på en musik festival i Carrboro, var en hel del olika band som spelade, vissa bättre än de andra... Sedan bar det hem till Gabbie igen där vi slappa och åt glass.

Måste ta tag med min träning nu i veckan. Har haft sådan fruktansvärt värk i baksidan av låren så jag knappt har kunnat gått, och bara för att jag inte har tränat så har man ju proppat i sig massa onyttigheter :( Inte bra. Men ska iaf försöka springa lite imorgon. Se om jag förbättrar min tid eller inte...

Men nu blir det slapp i sängen innan det är dags att sova iaf.

Natti natti på er alla! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0