Raccoooooon

Såg min första tvättbjörn här i North Carolina idag, dock var den tyvärr inte levande :( Lite sorligt. Men nu vet jag att de finns här iaf :D de är så söta, även fast folk här tycker att de är mer skadedjur.

Annars har dagen rullat på för fulla muggar. Åkte till gymmet direkt efter att jag lämnat av Alexander. Var med på en timmas spinning-pass. Fy fan, är helt slut efter det. Hem och duscha och göra sig iordning för skolan, iväg till skolan. Fick reda på att provet som vi har nästa vecka är mer som en hemm-läxa, najs :D Efter skolan var det bara att åka hem, slänga i sig lite mat och sedan iväg till gymmet igen för att träna med min PT. Härligt pass blev det, inte så mkt ben tack och lov, de är fortfarande lite trötta efter söndagens löpning.
Hem och duscha igen, sedan stack jag snabbt iväg till en butik innan jag hämtade upp Alexander för att köpa mig ett par hel-långa löparbyxor :D

Sedan åkte jag och Alexander till Starbucks för att fika lite och göra läxor. Där satt vi, han med sin chokladmjölk och sina läxor och jag med min kaffe och min läxa. Riktigt trevligt :D Sen iväg till hans pianolektion för att sedan möta upp Teresa och Rob för middag :D

Fullspäckad dag med andra ord :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0