Rubrik...?

Idag har jag vart seeeeg. Började med att bara slappa på morgonen och skypa lite med syster yster och min supersöte bebis :P Saknar dem massor!!!!

Har äntligen börjat komma igång med att läsa klart min bok nu, brukar bli rätt så lidande när man pluggar och gör annat. Prioteras liksom bort lite, men idag tog jag mig tid :D

Mötte även upp en ny au pair idag innan vårt au pair möte, hon var riktigt trevlig, så det var skoj. Var och paddlade kanot idag med alla andra tjejer. Gick mkt bättre än förra året, mer rakt och mindre zick-zack :P
Efteråt så åkte de flesta av oss och åt middag tillsammans. Servitören råkade spilla ut en hel bricka med vatten över en av tjejerna, vilket resulterade i att hon åt gratis, alla vi fick gratis efterrätt och även lite rabatt på maten, inte helt fel :D

Men nu ska jag ta och lägga mig i sängen och läsa lite mer ur min bok och sedan sova och vara utvilad för en ny arbetsvecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0