The Lion King <3

Igår var jag och Therea och såg Lejonkungen i 3D på bio. Så bra! Och den var verkligen värd att se i 3D! Älskar denna film så mkt! Så otroligt bra! Härlig stämning var det i biosalongen oxå! Alla hade ju redan sett den! Så det var applåder, busvisslingar och massa andra ljud.
Både jag och Theresa och säker massa andra kunde inte hålla tillbaka tårarna när Mofasa dör, fortfarande lika sorgligt efter alla dessa gånger man sett filmen!
Tycker de kan börja visa alla Disney filmer på bio igen! Jag skulle lätt gå!


Annars så var fredagen bara bra. Var på gymmet på morgonen och körde skiten ur migsjälv, var nära att jag gav upp men jag slutföljde det jag sa att jag skulle få gjort :D
Efter det att jag hämtat upp Alexander så åkte vi hem och bakade. Provade på att göra muffins med glass i! Super goda blev de! Provade att göra en sats med Ben&Jerrys Phish food och en med Chunkey Monkey. Den med Chunkey Monkey blev godast! Sedan gjorde jag en maräng liknade topping och hade uppepå. Mmmm Mums! Gjorde även lite hemmagjord varmchoklad.
Theresa och Holden kom över och fikade med oss och Alexander och Holden passade på att leka lite.

Idag så ska jag sitta med mitt pluggande ett tag framöver tror jag. Har en hemtenta som måste bli klar, samt att jag måste läsa ett nytt kapitel (bara 20 sidor) och sedan göra en övning till det. Puh, rolig lördag :P


Världens bästa film!


Mmm mumsfilibabba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0