Vardagsmotion

Och så var man tillbaka i vardagen igen :D Kickade igång dagen med ett spinning-pass, sjukt jobbigt men samtidigt skönt. Lite skola efter det för att sedan dra direkt till gymmet igen och köra ett pass med min PT :D Skööönt! Ska försöka hinna med ett gym-pass imorgon innan jag ska möta upp tjejerna för våran onsdags promenad.

Annars så rullar allt på som vanligt. Har dock börjat få känningar i mina smalben igen, hoppas verkligen att de inte ska börja strula igen :( Ska till kiropraktorn igen på fredag, hoppas han kan fixa det, samt att jag kommer nog ta ngr dagars paus från att springa, kan ju alltid köra på cross-countryn eller spinning :P

Ne, ni nu ska jag nog ta och lägga mig, vet att det är tidigt men hade tänkt att gå upp lite tidigare imorgon bitti, och jag behöver min sömn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0