Nu jävlar!

Nu är det bokat och klart! Den 4 juni kommer min underbara älskade familj över hit till mig i staterna!!!! Kan inte riktigt fatta att de kommer hit! Ska bli så sjukt skoj! Så nu ska jag börja planera för fullt vad för massa roligt vi ska hitta på!

Och inte nog med det. Begärde mitt flyg hem idag oxå... Så nu känns det verkligen att man åker hem snart. Tiden går så sjukt fort. Har snart vart här i Cali i 2 månader, tiden bara rusar iväg! Både bra och dåligt.

Annars så är allt bara bra. Sitter uppe i vårat hus i Mammoth just nu och slappar. Har börjat att springa lite på dagarna uner tiden familjen är i backen och åker. Måste ju försöka att hålla igång träningen, plus att det är sjukt skönt efteråt. Lite tunnare luft här uppe, men det går.
idag blev jag så sjukt sugen på att åka lite bräda, men med tanke på att bara liftkortet går på 70 dollar och att jag bara kan åka i ca 3 timmar suger...

Ne nu ska jag ta och sova, är så sjukt trött. Ny dag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0