Pilates

Igår var det dags för ännu ett au pair möte. Denna gång så skulle vi alla gå på en pilates klass. Såg fram emot det, då jag provat på det en gång, och jag gillade det! Men usch fy och blä så tråkigt det var denna gång! Instruktören bara pratade om hur man skulle göra poserna, hur man kom på dem, vad de vad bra för osv. Kändes mer som en föreläsning än ett pass. Visst det kan väl vara bra att veta bakgrunden till det, men med tanke på att det för många var första och ända gången de kommer att göra pilates, så tycker jag att hon kunde ha lagt upp ett annat upplägg... Men men...

Fick iaf in tre träningspass igår om man räknar in pilatesen. Vi har för tillfället bara 2 bilar så jag och min värdmamma sammåker lite nu. Vilket innebar att jag hade nästan två timmar på gymmet igår. Så först lite styrka och sedan ett spinningpass. Känns så skönt att komma till gymmet och träna. Känner bara noll motivation efteråt???

Inte hänt så mkt annat. Sitter och funderar och klurar på vad jag ska hitta på för roligheter när min kära familj kommer över. Vad jag ska visa dem och vad man kan skippa. Kommer hur som hels bli sjukt kul att ha dem över! Bara 96 dagar kvar nu! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0