Slut

Så var denna vecka över. Gick som vanligt super snabbt, kan inte förstå hur dagarna bara flyger förbi?

Har inte hänt så mkt denna vecka, har jobbat som vanligt samt gått till gymmet. Alla hjärtans dag spenderade jag här hemma med barnen medans föräldrarna var ute på middag. Märkte dock inte av så mkt att det var alla hjärtans dag, känndes som vilken dag som helst...

Men roligare tider ska det bli nu. Imorgon åker jag upp till San Francisco! Woho! Åker själv och bara borta en natt, får se vad för roligt man hittar på. Men som sagt, det är ju en rätt så stor stad, så jag borde inte ha några problem med det.

Sen på måndag så drar vi upp till Mammoth igen för lite skidåkning, eller det lär inte bli någe för mig :P Ska försöka hitta på andra roliga saker undertiden istället.

Ne, nu måste jag ta och packa lite, åker tidigt imorgon bitti och kommer hem sent på söndag, så jag måste även packa för Mammoth idag... Sen ska jag SOVA!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0