Cali

Idag hade jag min första arbetsdag här i Cali. Efter en god natts sömn så börja min hemlängtan sakta smyga sig iväg, vilket känns riktigt skönt!
Familjen verkar vara jätte trevliga, barnen är hur söta som helst, så jag hoppas att det håller i sig.

Hjälpte till imorse med att göra barnen redo för skola, sedan visade min värdmamma - Kristy, mig runt här i området. Nytt ställe som man ska programera in och lära sig alla vägar, och det är betydligt mer vägar här än i NC, men det ska nog gå bra, har ju gps i bilen ;)

Sedan var vi och hämtade upp lilltjejen Kayla från förskolan, hon hade en kompis med sig hem så de lekte och hade skoj ett tag, sedan var det tillbaka till skolan och hämta upp Parker. Lite mer läxläsning och mellanmål, sedan lekte vi lite på stranden. På tal om stranden, om jag går ut på min balkong så ser jag rakt ner över beachen och havet! Ska ta kort och visa så ni får se hur jag har det :) (min garderob är däremot pytteliten... får knappt plats med mina kläder)

Saknar dock mina underbara vänner i NC. Gabbie och Theresa lämnade av min på flygplatsen och det var inte många glada miner där inte... Kunde knappt prata med damen som checkade in mig för att jag grina så, men ett plus med det var att hon inte brydde sig om att jag hade 12pounds i övervikt... Men det var sjukt jobbigt att lämna dem! Men de ska ju komma över och hälsa på mig! Tjoho!!!!

Ne nu ska jag ta och slappa framför datan och någon film iväntan på att det ska bli morgon hemma i Sverige så man kan skypa lite med folket där. Kommer för övrigt inte ha tillgång till viber längre, så vill man prata med mig så är det bara skypen, mailen eller fb som gäller.

Tills vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0