First night out

Igår efter att jag jobbat klart, tog hand om hela 6 ungar! Men det gick så bra så. Föräldrarna var dock hemma så jag var inte helt ensam, men det var lite mer skrik och tjong med 4 ungar extra :P

Hur som helst, när jag hade jobbat klart vid halv tio tiden så gjode jag mig iordning för att gå ut med några tjejer. Runt 11 kom Sandy och Kat och plockade upp mig och vi åkte till Hermosa beach för att gå in på ngn pub. Satte oss på en Irlänsk pub och drack öl och pratade och hade trevligt. Satt där tills runt ett halv två, sedan kände vi hur sängen kalla!

Mindre roligt att gå upp imorse och jobba, men nu är jag ledig i några timmar tills dess att jag börjar jobba igen, och denna kväll jobbar jag till 11... suck och stön... Är redan trött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0