12 Mars

Såååå skönt att vi har ställt fram klockan en timma nu! Det är fortfarande ljust ute efter 7 på kvällen! Love it! Känns lite konstigt dock att natta barnen medans det forfarande är ljust ute. Och ljusare kommer det att bli! Underbart!

Annar så rullar dagarna på som vanligt. Mötte upp Kat, Sandy och Anika för frukost igår. Blev en vanlig amerikansk frukost, men vi hade fri mimosa! Farligt farligt, men ack så gott :) Sedan skulle vi gå på en ny hike, men vi bestämde oss för att göra annat istället, klockan var lite mkt för att dra iväg på en hike och vädret var sådär. Så det blev en tripp till Science center istället och efter det drog vi till IKEA för lunch/middag, Mums! :P

Låg även ett shopping mall tvärs över gatan, så vi knatade dit och kollade lite. Har lovat mig själv att inte köpa någe förrens min familj kommer över, det ända jag får köpa dock är ett par nya jeans, då alla mina börjar gå sönder... och har man inte lite flyt eller vad? Hittade ett par jeans på rean inne på Macy's för 15 dollar. När jag kom fram till kassan så visade det att det var nersatta ytterligare, så 13 dollar inkl skatt blev det, för ett par Levi's jeans! Man bara måste älska USA ibland :P

Även beställt mina bilder nu. Så nu är jag ett steg in på min scrapbook :) Hittade en bra deal så kunde inte stå emot. Nu ska bara själva albumet och lite annat innförskaffas oxå.

Nä nu ska jag ta och titta lite på how I met your mother och sedan göra kudden sällskap!


Hiken förra helgen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0