Run run!

Trodde aldrig att jag skulle säga detta, men jag tycker det är riktigt avkopplande och skönt att springa. Till och med så att jag inte har något emot att springa 60min på löpbandet. Det är inte ens jobbigt, eller jo, det blir ju lite mot slutet, men det är en skön känsla!

Eftersom jag måste vara tidig vissa dagar till gymmet för att vara säker på att få en plats på vissa pass så passar jag på att antingen springa på löpbandet eller crosstrainern i ca 20min iannan och ibland även efteråt oxå! Riktigt skön känsla måste jag säga. Ser fram emot nu när det börjar bli ljusare på kvällarna, för då kan jag även sticka iväg på en liten löparrunda efter det att jag slutat jobbat :)


På tal om något helt annat nu. Bokat min biljett över till North Carolina! Kommer komma före min kära familj. Hittade en hyffsad billig biljett. Nackdelen är att mitt flyg går klockan 6 på morgonen, vilket innebär att det blir till att gå upp tidigt... Kommer kännas konstigt att lämna min familj här mitt i natten :( Men jag hoppas verkligen att jag kommer tillbaka hit!

Ne, nu är det dags att dra sig till gymmet, lite löpning nu först innan jag ska vara med på ett bodypump-pass :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0