Så var vi där igen

Suger verkligen på att hålla bloggen uppdaterad, men ska jag vara ärlig så är det för att det inte händer så mkt just nu, varje dag ser i stort sätt likadan ut, jobbar lite på morgonen, drar till gymmet, hem slappar (skypar, tittar på HIMYM, planerar min scrapbook osv...) Sedan är det lite jobb igen, lite olika när jag börjar men oavsett det så ser det typ likadant ut, hjälper till med barnen, fixar mat, läxläsning iväg/hämta på diverse aktiviteter och sedan slutar jag oftast runt halv åtta.

Varje dag ser som sagt ut likadan, så det känns inte som om jag har så mkt nytta tt berätta förutom att återberätta samma sak jag gjorde dagen innan.

Men ska försöka vara bättre på hatt hitta på lite mer saker så jag har lite mer att skriva om :P

Men snart är det ju helg och man kan ju alltid hoppas på att någe roligt händer, är ju St Patrics day nu på lördag, se om jag hittar på någe skoj. Ska jobba mesta dels utav dagen, men en grön öl kanske man hittar :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0