sgnioHK%&/¤)=u67

Skit! Imorse när jag kom till gymmet, tidigt och allt för att vara säker på att få en plats på bodypumpen och för att hinna springa lite innan, så vad möts man inte av, ju en fin liten skylt "Bodypump is canceled today" FAN!

Men men det blev lite träning iaf, sprang på löpbandet i lite mer än 45 minuter och sedan lite ben efter det. Känndes dock riktigt skönt att springa, hade tänkta att bara springa i 20 min först... Kom hem någolunda skapligt efter gymmet iaf. Lite positivt.

Mötte sedan upp min LCC för lite lunch. Vi hade ett möte igår, men jag kunde inte komma eftersom jag jobbade. Så vi möttes upp idag istället och gick igenom lite olika saker och sedan snacka vi om lite allt möjligt. Alltid trevligt att bli bjuden på lunch, och skönt att komma ut ur huset oxå :P

Annars så har jag jobbat hela dagen idag. Försökt att fixa lite mer med min scrapbook, börjar få iordning på alla bilder nu, men det blir nog en runda till butiken imorgon för att köpa lite er material :)

Imorgon är det fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0