Spinning jävel!

Igår gick jag på ett spinningpass på gymmet, tog emot redan innan jag gick dit, inte för att jag skulle sitta och svettas på en cykel i en timma, nej utan för att han som har spinningen på måndagar är så sjukt irriterande!!!! Varje gång han öppnar tjäften så har jag bara lust att skrika HÅLL KÄFTEN! till honom, skulle ju i och för sig kunna göra det, för han skulle ju i alla fall inte fatta vad jag säger.... Tål att tänkas på tiss nästa pass :P

Han har en pipig/skrikig röst och är bara allmänt irriterande! Tack och lov så vet jag spiinings instruktören på tisdagar, hon är helt underbar! *lskar verkligen hennes pass och det känns som om att de går så fort! Mkt bättre, men som det gamla talspråket säger, "Vill man vara fin får man lida pin"

Frukost nu och sedan iväg för lite styrka och spinning på gymmet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0