St. Patrick's Day!

Japp idag är det St. Patrick's day och alla är ute och bär gröna kläder och dricker grön öl och har det allmänt trevligt. Förutom jag då... Japp, jag har jobbat hela dagen, var ledig lite mellan 1.30 och 4, så jag passade på att dra till gymmet och springa av mig lite. Känner att det ända jag gör är äter. Spelar ingen roll att jag precis har ätit och känner mig proppmätt, 10 minuter senare är jag vrålhungrig igen! Försöker dock vara duktig och inte stoppa i mig massa onyttigheter, men ändå! Irriterande!

Skulle igentligen ha jobbat hela kvällen, men mina värdföräldrar valde att inte gå ut ikväll. Så det blev en hemma kväll. Satt i soffan och tittade på film, min värdpappa serverar mig ett glas rött, och sedan går båda två upp och nattar barnen medans jag fortfarande sitter och tittar på min film. När de sedan kommer ner så känner jag att jag nog ska börja dra mig uppåt, men först får jag massa beröm och tack från dem för allt jag gjort. Tycker verkligen om min familj här <3 kommer bli jobbigt att lämna dem :(

Imorgon är det iaf söndag för er som missat det. Är ledig, men det ska bli skit väder, så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Kankse dra till gymmet och sedan jobba lite på min scrapbook? Någe ska jag iaf hitta på.

Natti natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0