12 maj

Så var denna arbetsvecka snart slut, gått så sjukt fort. Kan kanske ha att göra med att jag var ledig måndag-tisdag, men ändå :P

Vet inte om det är för att jag börjar bli van med mitt varierande schema eller vad, men jag tycker att jag jobbar mindre och mindre, känns inte som om att jag jobbar 45 timmar i veckan, men tydligen gör jag det. (min värdmamma håller koll på timmarna) Kanske är det att jag trivs så sjukt bra i denna familj?

Igår var det sista gången jag var på gymmet här, mitt medlemskap gick ut, så nu blir det egen träning min sista tid här, lite löpning och så på stranden, är det inte synd om mig?

Parker hade sin första nattvard idag, och det firades ordentligt. På med fin kläderna och tjejerna såg ut som små brudar i sina klänningar. Har vi det oxå så i Sverige? Var trevligt iaf. Efter det så blev det lite brunch här hemma. Jag fick äran att göra en tårta till Parker, och den uppskattades av alla :) Blev inte som jag hade tänkt mig, men nöjd med slut resultatet iaf.

Ska börja jobba igen om en timma, har barnen hela kvällen då försäldrarna ska ut på middag. Imorgon blir det förhoppningvis slapp på stranden.

34 dagar kvar till Sverige nu...



Parkers tårta


Kommentarer
Postat av: Maria!!!

Myyy god vad tiden gått fort <3

2012-05-13 @ 20:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0