Baseball och panda-ögon

I fredags var det dags för ett nytt au pair möte, äntligen! Missat de senaste två :( Skönt och komma ut och träffa massa människor!
Vi åkte iaf över till Dodger stadium för att titta på en av Dodgers baseball matcher! Måste dock hålla med de flesta jag pratat med om baseball -  det är DÖÖÖÖ tråkigt! Är i stort sett som brännboll, med lite andra inslag bara, men i det stora hela, nästan likadant!

Efter det (typ vid 10 på kvällen) så åkte vi hem, sjussade hem alla tjejer jag hade i bilen innan jag däckade själv i sängen.

Lördagen spenderade jag först nere på stranden, låg och slappade i solen och spanade in killarna som spelade vollyboll brevid, ögongodis :P
Sedan upp och börja jobba. Gick helt ok. Märkte på kvällen att jag hade bränt mig lite, på ettlite udda ställe. Bränt mig runt ögongen, så nu är man helt röd runt ögonen och på ögonlocken, ricktigt sexigt! Haha! Är annars väldigt duktig med att smörja in mig, hela 30 har jag på mig, annars skulle nog hela jag vara röd :(

Idag blir det en slapp dag med häng med lite kompisar, jobbar senare ikväll, dock bara 3 timmar,så det kommer gå fort.

Bara 2 veckor kvar med familjen nu :( Paniken börjar smyga sig fram...


Jag och Sandy på matchen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0