Getting ready!

Inser knappt att jag bara har lite mer än 2 veckor kvar här hos min underbara familj :( Vill inte åka hem men samtidigt ska det bli skönt, kommer förmodligen få panik lite då och då oxå...

Hur som helst, har varit rätt så duktig denna vecka. Eftersom jag inte kängre har ett gym att gå till längre :( så får jag nöja mig med lite löpning. Så först blev det 11,2km i måndags, i tisdags var jag slapp och sprang bara 10km, igår blev det 12,2km (sprang lite först på morgonen oxå men men...) Och idag blev det BARA 5km, med lite egen styrketräning på ca 15min.
Se hur långt det blir imorgon. Trodde aldrig att jag skulle tycka om att springa. Får hoppas att mina knän tycker likadant, peppar peppar ta i trä...

Har även varit hos tandläkaren idag, var en ny upplevelse, eller nä, var rätt så likt Sverige :P Jag ska nämligen bleka mina gaddar lite, så vi var där och göt ut en skena till mig, ska tillbaka dit nästa vecka och fixa det sista. Hoppas på ett bra resultat :)

Nu ska jag göra iordning mig för lite Grey's!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0