La Quinta

Har tillbringat helgen i öknen, närmare bestämt La Quinta! Mina värdföräldrar åkte till Hawaii i fredags får att gå på ett bröllop under helgen. Så på lördagen efter en stor frukost så satte jag mig med mina två barn i bilen och körde dit.

Sjukt fint och helt underbart! Det är barnes moster med familj som har hus där. Ligger inne på ett stort golfområde. Så innan man kommer in måste de godkänna en vid grinden. Ange namn oc se till att man finns med på listan :)

Så vi har mest slappat vid poolen och bara njutit. Igår var det fullrulle dock. De hade bjudit över massvis med vänner och deras familjer. tror jag fick ihop det till 26 barn :P Men det gick hur smidigt som helst.

Är dock sjukt trött nu, inte sovit mkt dessa två nätter. Barn som kommer in och väcker en mitt i natten och sedan tidigt på morgonen. Så det blir att skalla kudden för mig strax.

Mindre än en vecka kvar hos familjen nu :( Vill verkligen inte lämna dem. Kommer kännas så fel! :(


Bodde rätt så nära golfbanan ;)


Nära bergen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0