Nej nej neeeeeej!

Fan vad tiden går fort! Kan inte förstå att jag bara har lite mer än en vecka kvar här! Vill inte lämna min familj här! Kommer vara sjukt jobbigt att åka!
Kayla frågar mig varje dag varför jag måste åka, hon säger att hon vill att jag ska stanna här! Vill oxå stanna kvar! Får dra hem coh försöka hitta ett snabbt och välbetalt jobbså jag kan komma tillbaka hit snart!!!!

Annars så rullar dagarna på. Ute och springer på morgonen, förutom igår och idag då, jävla knä! Tröstade mig med lite shopping :) Så nu är det väl dags att börja rensa i garderoben så jag vet vad som ska me hem och vad som får bli kvar. Kommer inte bli lätt. En sak med USA som jag kommer sakna grymt mkt är deras underbara shopping! Fyndade ett par perfekta Rock&Republic jeans igår för 45 dollar, lovely! Får man ju knappt ett par byxor för på H&M :(

I helgen drar jag med barnen till Palm springs. Föräldrarna åkte till Hawaii idag, så imorgon dra vi till öknen och kommer tillbaka förmodligen på måndag. Skönt med lite sol och badande :)
Kat kommer även att vara där så vi kan umgås lite oxå!

Ne, nu ska jag försöka fixa mina scrapbooks, att jag alltid ska skjuta upp allt i sista minuten :P

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag följer med när du åker o hälsar på nästa gång!!!!!!

<3

2012-05-26 @ 05:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0