Seattle!

Morsning korsning!

igår kom jag hem från min lilla tripp till Seattle. Om ni inte har varit där, ÅK DIT! Helt underbar stad! Så fin och allt är bara super! Trivdes så enormt! Vill ni veta någe annolunda?? Jag skulle hellre bo i Seattle än här i LA... Japp, där har ni det.

Bodde hemma hos en kompis och hennes man, de var så trevliga så och jag hade en underbar tid med dem. Hann även med massor av alla turistiga saker, som att åka upp i Space needle, åka en duck-tour (bil/båt som åker både på land och i vattnet) Knata runt på Pike Place market och se alla galna fisk-säljare kasta fisk emellan sig. Och om man var kaffe sugen så fans det, bokstavligen ett Starbucks i varje hörna. Har aldrig sett så många i en och samma stad, men det kommer ju därifrån så...

Annars är allt bara bra, kan inte fatta att jag bara har 26dagar kvar att jobba, innan jag åker tillbaka till NC och möter upp min underbara älskade saknade familj! Snart hemma i Sverige oxå, känns så sjukt! Ska jag lämna allt här? Känns som om att ens liv är här nu... Kommer sakna så mkt här! Men det är ju bara en flygresa bort :P

Ne, nu ska jag ut och knata lite innan jag ska möta upp en kompis för lite kaffe :)


Space needle


Första Starbucks butiken


Seattle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0